شرکت مهندسی دمسان رایانه

ارتباط با ما

021-42621

  1. خانه
  2. »
  3. بازیابی اطلاعات (System Recovery)

veritas system recovery

استاندارد طلائي براي بازيابي اطلاعات

Veritas™ System Recovery پشتیبان‌گیری و بازیابی فاجعه‌ای عالی را برای سرورها، رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها با یک راه‌حل واحد ارائه می‌کند که به کسب‌ وکارها امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه بازيابي از خرابی یا بلایا را داشته باشند. با ثبت اختراع فناوری Restore Anyware، مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند به سرعت دقیقاً آنچه را که نیاز دارند، در زمان و مکان مورد نیازشان – از جمله کل ماشین‌های فیزیکی و مجازی به سخت‌افزارهاي مشابه یا غیر مشابه و همچنین فایل‌ها، پوشه‌ها، و اجزاء و گزينه هاي برنامه‌ها را بازیابی کنند. برخلاف سایر فناوری‌ها، Veritas System Recovery همچنین بازیابی‌های فیزیکی به مجازی (P2V)، مجازی به مجازی (V2V) و مجازی به فیزیکی (V2P) را فراهم می‌کند و آن را به مکمل کاملی برای محیط‌های فیزیکی و مجازی تبدیل می‌کند.

Veritas System Recovery به طور فعال از لپ‌تاپ‌ها، سرورها و ماشین‌های مجازی بدون ایجاد اختلال در بهره‌وری کارکنان یا خدمات فناوری اطلاعات محافظت می‌کند. قابلیت‌های بازیابی سریع و انعطاف‌پذیر به مدیران فناوری اطلاعات این امکان را می‌دهد تا اهداف بلند پروازانه زمان بازیابی (RTO)، اهداف نقطه بازیابی (RPO) و توافق ‌نامه‌های سطح سرویس را به راحتی برآورده کنند. ایده آل برای سرورهای منفرد مي باشد و به راحتی در محیط های بزرگتر در صورت استفاده همراه با Veritas System Recovery Manager قابل مقیاس بندی است.

برخی از قابلیت های veritas system recovery

 

در عرض چند دقیقه به ادامه عمليات برگردید، نه چند ساعت یا روز.

فناوری ثبت شده به سرعت کل سیستم های فیزیکی و مجازی را از مقاصد محلی یا خارج از سایت بازیابی می کند – حتی در محيط هاي bare metal، سخت افزار غیر مشابه، مکان های راه دور یا محیط های مجازی.
فایل ها و پوشه ها را بازیابی می کند در حالی که امکان جستجوی چندین نقطه بازیابی را به طور همزمان فراهم می کند.
Hot Imaging امکان بازیابی در پلتفرم‌های سخت‌افزاری مختلف را فراهم می‌کند و موانع کنترل‌کننده‌های ذخیره‌سازی ناسازگار و لایه‌های انتزاعی سخت‌افزاری را می‌شکند.
یک دستگاه USB پشتیبان و بازیابی همه کاره ایجاد مي كند تا هر سیستمی را به سرعت بوت کرده و بازیابی کنید.
به سرعت قسمت هاي مختلف مایکروسافت اکسچنج شامل صندوق پست، پوشه ها، پیام های فردی یا پیوست ها را از یک نسخه پشتیبان در چند ثانیه بازیابی می کند.

 

 

اختراع فناوری LightsOut Restore به مدیران این امکان را می دهد تا به راحتی سیستم را از یک مکان راه دور بازیابی کنند بدون اینکه به صورت فیزیکی سيستم را مشاهده كنند.
از ذخیره سازی AWS، Microsoft Azure، USB، NAS/SAN و FTP پشتیبانی مي كند.
منابع مورد نیاز برای تکمیل بازیابی را با استفاده از فرآیند پردازش پس زمینه کاهش مي دهد.

 

 

به راحتی با Amazon S3 و Microsoft Azure ادغام مي شوید.
نقاط بازیابی را در هنگام ايجاد و قبل از ارسال به فضای ذخیره سازی ابری رمزگذاری کنید.
از فضای ذخیره سازی ابری به عنوان مكمل مکان ها و دستگاه های ذخیره سازی ثانویه استفاده کنید.
از طریق اینترنت با استفاده از حساب آمازون/آژور، جزئیات کلید و bucket به راحتی بازیابی کنید
قابلیت کپی خارج از سایت به طور خودکار نقاط بازیابی را در حافظه ذخیره سازی Amazon S3، ذخیره سازی Microsoft Azure، درایوهای خارجی، اشتراک های شبکه یا حتی سرورهای FTP راه دور کپی می کند.

 

 

از طریق یک صفحه دید جامع و كاملي به دست آورید.
وضعیت حفاظت فعلی تمام سیستم های مدیریت شده را با یک صفحه اصلی واحد و یکپارچه نظارت کنید.
به سرعت مناطق مشکل دار و شکاف های حفاظتی را با فیلتر بصری شناسایی و جدا کنید.
وضعیت پشتیبان گیری، مجوز و نسخه تمامی کلاینت ها را در محیط خود به طور مداوم نظارت کنید.

 

پیمایش به بالا