شرکت مهندسی دمسان رایانه

ارتباط با ما

021-42621

  1. خانه
  2. »
  3. پشتیبان گیری (Backup Exec)

Veritas Backup Exec

Veritas Backup Exec™ روی کاربری ساده، امنیت و یکپارچه نگه داشتن حفاظت از داده ها تمرکز دارد. شما انتخاب می کنید که از چه چیزی نسخه پشتیبان تهیه کنید، کجا ذخیره شود و چگونه هزینه آن را پرداخت کنید. داده‌های شما در هر مرحله؛ خواه پشتیبان‌گیری در محل باشد يا در فضای ابری، محافظت از بارهای کاری ، بازیابی یا فقط اتصال به فضای ذخیره‌سازی در سایت شما باشد، امن و در قابل دسترس باقی می‌مانند

ویژگی ها و مزایای کلیدی

راه حل یکپارچه برای محیط های ابری، مجازی، فیزیکی، عمومی و ترکیبی؛ حفاظت از داده ها را ساده می کند و هزینه و پیچیدگی چند محصولي را حذف می کند.
از همه سطوح برای AWS، Azure، Google و هر فضای ذخیره سازی ابری سازگار با S3 پشتیبانی مي كند.
Deduplication در همه جا به شما امکان می دهد از داده های بیشتری محافظت کنید و در عین حال فضای دیسک مورد نیاز در محل و در فضای ابری را به حداقل برسانید.
شامل پشتیبانی کاملاً یکپارچه برای محافظت و بازیابی بارهای کاری Microsoft 365، از جمله Exchange Online، OneDrive، SharePoint و Teams.
محافظت در برابر حملات باج ‌افزاري به لطف ویژگی Ransomware Resilience که از نسخه ‌های پشتیبان میزبانی شده در سرور ذخيره سازي در برابر تغییر توسط فرآیندهای غیرمجاز محافظت می‌ کند.
Instant Recovery and Recovery Ready ماشین های مجازی VMware و Hyper-V یک نسخه قابل استفاده فوری از سرور و داده ها را برای Disaster Recovery، انطباق، آزمایش و استقرار برنامه ارائه می دهد.
ادغام بازیابی فاجعه bare-metal ، بازیابی فیزیکی به مجازی (P2V) و بازیابی مجازی به فیزیکی (V2P) به، به حداقل رساندن خرابی و اختلال کمک می کند.
Instant Cloud Recovery در صورت بروز فاجعه، failover یکپارچه را برای Microsoft® Azure فراهم می کند.
امنیت برتر برای داده های شما را از طریق رمزگذاری یکپارچه 128/256 بیتی AES با قدرت صنعتی و مطابقت با استاندارد امنیت داده صنعت کارت پرداخت (PCIDSS) 3.1/3.2 فراهم مي كند.

 

 

بدون به خطر انداختن عملکرد، پیچیدگی را از حفاظت داده ها دور کنید. به سرعت هر کار پشتیبان گیری و بازیابی را از طریق یک رابط کاربری آسان با داشبورد ها و مراحل بصری ردیابی و نظارت کنید. با چند کلیک ساده، می ‌توانید کارهای پشتیبان‌ گیری را تنظیم کنید، وضعیت پشتیبان‌ گیری را مشاهده کنید و بازیابی سریع را انجام دهید. Backup Exec می تواند به شما کمک کند:

انتظارات تجاری برای پشتیبان گیری و بازیابی را برآورده کنید
از داده های خود در برابر باج افزار محافظت کنید
کاهش هزینه های ذخیره سازی
داده های امن.
دستیابی به الزامات نظارتی
حذف ابزارهاي متعدد تهيه نسخه پشتيبان از زيرساخت خود

 

با Backup Exec ما نه تنها از اطلاعات پشتیبان شما محافظت می کنیم، بلکه سرور پشتیبان را نیز ایمن می کنیم. Ransomware Resilience هرگونه فرآیند غیر Veritas را از نوشتن در دیسک پشتیبان یا محل ذخیره‌ سازی Deduplication مسدود می ‌کند. همراه با حفاظت اضافه شده به خدمات Backup Exec، از تزریق کد مخرب توسط باج افزار جلوگیری می کند. ایمن بودن سرور پشتیبان با احراز هویت دو مرحله ای (2FA) یک لایه امنیتی اضافی برای دسترسی به کنسول فراهم می کند.

یک راه حل یکپارچه واقعی: حفاظت از داده های ابری، مجازی و فیزیکی

کاهش هزینه ها و ساده کردن وظایف پشتیبان گیری با استقرار یک راه حل واحد شروع می شود که برای کل زیرساخت شما بدون توجه به نوع پلتفرم( مجازی، فیزیکی یا ابری) طراحی شده است. Backup Exec که عمیقاً با پلتفرم‌های VMware، Microsoft و Linux یکپارچه شده است، می‌تواند از یک تا هزاران سرور و ماشین‌های مجازی را از یک کنسول کاربري مديريت و محافظت کند و عملکرد و کارایی مطلوبی را ارائه دهد

پیمایش به بالا